domingo, 8 de agosto de 2010

Trencant topics


Ahir nit em van convidar a una boda arab, una experiencia que recomano que es visqui ni que sigui un cop a la vida. La novia, de 48 anys no estava acompanyada pel nuvi perque un dels seus familiars havia mort el dia anterior, pero ens van comentar que avui repetien festa amb la parella al complet.

Hi havia tants plats de menjar a les taules i tan diversos que s-amuntegaven uns a sobre dels altres sense donar temps a acabar-los. La varietat de vestits (des dels mes atrevits als mes tradicionals, en funcio de la religiositat del model) em va sorprendre especialment perque qualsevol topic sobre el vel, que tant ens porta de cap en els darrers mesos al nostre pais, es desmuntava. La nuvia, protagonista en tot moment de l-escenografia de l-esdeveniment (com no pot ser d-una altra forma) passejava entre foc, bombolles de sabo, fum i persones que en tot moment la seguien ballant i picant de mans.


En fi, una boda com qualsevol altra de les que podem trobar a casa nostra, amb menjar, alcohol, tabac i ganes de passar/ho molt b'e.


Per cert, com la nostra pinta motxillera no era la m'es idonia per anar a la festa ens van deixar una vestits adients i ens van pentinar i pintar per l-ocasi'o. Ens van deixar monissimes.....

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Els casaments en els altres països sempre són interessants. Ara un mercat i un cementiri.

lídia

Unknown dijo...

Ei! Si que estàs mona, si! Et llegeixo cada dia, estic impresionada! I no et rondinaré pel titol del bloc, que l'Anna ja m'ho va explicar ;)
Petons!!!

Teresa